Warm! - Reisverslag uit Kastraki, Griekenland van M.L Hulsbos-de Ruijter - WaarBenJij.nu Warm! - Reisverslag uit Kastraki, Griekenland van M.L Hulsbos-de Ruijter - WaarBenJij.nu

Warm!

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg M.L

08 Juni 2010 | Griekenland, Kastraki

Lieve, beste allemaal,

We zijn bezig aan de laatste dagen met de groep. Het is hier overdag 31° en op dit moment is het in de caravan 25°. Het is nu bijna half 8 en het is hier een uur later dan in Nederland. Morgen klimmen we (om 8 uur 's morgens) gedurende 5 kwartier naar de Meteora kloosters, waar we vanaf hier tegenaan kijken.Nou ja, we zien de steile rotsen waar ze op gebouwd zijn, dus we zijn heel benieuwd. Wie weet zien jullie morgenavond de foto's, want tot mijn gelukkie zit ik zomaar op het terras van de camping te internetten! We hebben een fantastische vakantie, veel natuurschoon en afwisselende excursies. De groep is niet heel hecht maar wij vinden dat best. Morgen de kloosters, donderdag naar Igoumenitsa vanwaar we 's avonds laat afvaren naar Ancona in Italië. Daar nog ff rijden naar de camping en dan is daar het afscheidsdiner. Zaterdag hopen we dan een stukje verder naar een kleine camping te gaan, daar een aantal dagen te blijven om af te kicken van de groep! En dan zal het wel huiswaarts gaan, want het kriebelt toch zo langzamerhand wel om jullie weer (bijna allemaal) te zien. Vanmorgen hebben we bij een Shell diesel getankt en vanmiddag hadden we een lampje branden in de auto. In het boekje gekeken: Niet verder rijden. laat een deskundige kijken! Maar ja, in de middle of nergens...Na ± 3 km. was er een grote Ford garage!!!! Men heeft alles doorgemeten en het lichtje op het dashboard verdween. De conclusie: Slechte brandstof getankt. En bij aankomst op de camping bleek nog iemand daar getankt te hebben en had hetzelfde probleem!
Lieve mensen, ik ga nu mijn mails bekijken. Morgen ook zeker nog, dus als je iets kwijt wilt, nu is je kans. Freek is aan het jeu-de-boulen dus ook van hem de groetjes,
Marianne.

• 08 Juni 2010 - 16:44

Leny En Krijn:

Fijn dat jullie zo hebben genoten. Trouwens nog steeds geloof ik zo te lezen. En wat een weer. Hier nu wat minder. Lieve Marianne en Freek doe het voorzichtig aan naar Holland. Tot ziens Leny en Krijn

• 08 Juni 2010 - 17:24

Peter En Betty:

Hallo luitjes, Goed om weer wat van jullie te horen. En leuk om nu en dan een bestemming te lezen die we ook kennen. De Meteora kloosters hebben we in 2006 bezocht. Knap hoog! Je begrijpt niet hoe ze daar de eerste keer op die hoogte zijn geraakt.
    Nog een fijne tijd en tot ziens. Groeten uit Heinenoord.

• 08 Juni 2010 - 22:42

Freek/Karin En Kids:

Hoi Marianne en Freek,

Fijn weer wat van jullie te horen en dat jullie echt genieten. De kids tellen al af naar de schoolvakantie,nog ruim 6 weken naar school.
    Bij ons alles goed,het weer mag beter,willen graag het water op.
    Ben nog geen tante geworden,nog een kleine 2 weken.
    Groetjes en nog veel plezier!

Freek,Karin en dikke kus van de kids

• 09 Juni 2010 - 16:24

Freek/Karin En Kids:

Heerlijk toch dat alles nu is soepeltjes verloopt ! Prachtige foto's en warme temperatuur, beter als het begin van jullie vakantie. Lampje aan op dashboard; accupool (-) even losnemen en weer aansluiten dan reset het systeem zich meestal vanzelf weer. Tot snel enne.........neem wat van dat lekkere weer mee terug. Groeten ook van Niels en Emiel en een dikke flubberkus voor opa ( als íe geschoren is ) hahahahaha.